Melkebartbloggen

Melkebarts blog

I denne bloggen kan du følge Kennel Melkebart og hunderelaterte aktivitetar til Linn og familien som turar, utstillingar, kvalpar og andre hundeting.

This blog on Kennel Melkebart will mainly be written in Norwegian, but when we have litters occational posts will be in english.

Frå Paris til Ålesund og Frya!

TurarPosted by Linn Sat, June 02, 2012 22:32:19

Ja, vi har vore i Paris! Heile familien tok seg ei veke ferie og reiste på besøk til Arnfinn sin familie. Tanta og onkelen til Arnfinn bur i Paris, og første veka i mai var vi på besøk hos dei. Vi hadde ei fantastisk flott veke med mange opplevelsar, inntrykk og god mat! Er glad vi hadde ei heil veke på oss, for i Paris er det veldig mykje å oppleve og få med seg!

Eiffeltornet fikk vi så klart med oss! Både på dag og natt! Vi tok ikkje heis opp i tårnet, var absolutt ingen problem å gå trappene opp.

Om kvelden etter det var mørkt, lyste Eiffeltårnet opp og kvar heile time så blinka det i 5 min, utrulig vakkert å sjå på!

Anna og Randi på toppen av Truimfbuen, Eiffeltårnet i bakgrunnen.

Ein tur til Euro-Disney måtte vi så klart også! Der var parade med alle Disneyfigurane.

I ei av gatene i Eurodisney.

Eine dagen var vi ute for å kjøpe kake! Eg fann ei utrulig god ei! Den smakte himmelsk!

Vil takke Ann-Marit og Tore for turen vi fikk til Paris! Vi kjem gjerne tilbake!! smiley

Ålesund!
20. mai var det utstilling i Ålesund og Arne Foss var dommar på Berner. Connie plasserte seg som nr 2 (av 4) i 6-9 mnd, med ein fin kritikk! Linnsi fikk 2 røde i junior. Ho var og er for tida uten pels... Anna og Connie vant Barn og Hund! Var ei stolt mor som stod ringside då ja!

Bilde av Connie, tatt i Ålesund etter utstillinga.

FRYA!
Torsdagen etter Ålesund var campingvogna pakka og vi var klare for FRYA! Dette er ei utstilling som vi ser fram til kvart år! Vi har siste åra reist nedover torsdag ettermiddag/kveld og det er utrulig godt å ha fredagen til berre kos og avslapping! I år hadde vi det nydelig med godt og varmt vær. Til sammen 10 vogner/bobiler samla seg på plassen vår og vi hadde det utrulig sosialt sammen, barn som voksne!

Først ut i utstillingsringen var Connie, og ho plasserte seg igjen som nr. 2 i 6-9 mnd, nok ein gong med flott kritikk! Linnsi vart plassert som nr 4 i junior, og det med ein pels som fortsatt ikkje er på plass... Veldig fornøyd med begge jentene mine smiley
Connie på Frya:

Zuki var ikkje påmeldt i år, då ho fikk vannhale rett før påmeldingsfristen, så desverre har ho ikkje vore i form til utstilling i det siste.

I dag fikk Zuki seg eit bad og slik ser ho ut i dag, 4 år gammal:

Melkebarts Draum - Zuki.

Har forresten vore i Førde også på utstilling. Connie vart BIR (einaste kvalpen...) og Linnsi 2BTK med Ck og reservecert! Vart ikkje igjen til gruppa med Connie, for eg skulle reise til Paris dagen etter...

Det var det eg hadde for denne gang!

• Comments(0)//blog.melkebart.com/#post106

Bernertreff!

TurarPosted by Linn Sun, March 27, 2011 16:20:54

I dag har vi vore på koselig bernertreff ute i øyane, koselig å møte desse herlege bamsane og i dag var Bamse frå Austefjorden med for første gong. Veldig kjekt å sjå og bli kjende med nye ansikt smiley. I og med at vi er ein herlig gjeng med både store og små legg vi ikkje opp til alt for lange turer, men heller turer som passer for store og små bein, og legger inn rast med kosemat og kakaosmiley.

I dag var vi 15 på 2 bein og 8 hunder, koselig det!

Eit bilde av alle hundane og nokre av dei tobeinte:

Frå venstre ser vi ein sheltie, så er det Nydelige Nea, Aslak, Odin, Zuki, Bamse, Caruso og Compis smiley

Litt mat og drikke må vi unne oss!

Gjengen ute på tur, så kjekt at ein kan ha alle hundane lause og alle går flott sammen!

Takk for turen alle sammensmiley

• Comments(1)//blog.melkebart.com/#post95

Vi koser oss!

TurarPosted by Linn Thu, April 01, 2010 20:58:15

Påskeferien har starta og vi har det heilt topp! Tirsdag fylde vi bilen med hunder, ski og sykler og kjørte til Hege, Hilmar, Marius og Marthe på Hjelset. Her har vi påskeferien i år smiley. Onsdag vakna vi til sol/overskya og vi bestemte oss for at vi skulle gå skitur. Turen gjekk til Rypå og dit er det eit godt stykke å gå. Ungane var kjempeflinke som gjekk ein så lang tur!

Anna på veg til Rypå, så flink jentesmiley.

Vi rasta då vi kom fram og kosa oss med kakao og god mat.

Mor sjølv slapper av med sjokobolle smiley

På kvelden grilla vi pølser i Hilmar si nyinnkjøpte bålpanne. Faktisk nydelig godt med pølse og brød når ein får grille det på gamlemåten!

Tone og Terje kom også og grilla = koseligsmiley Vi satt ute til seint på kveld, godt å varmt ved bålpanna.

I dag, torsdag, tok vi turen til Bud. Eg har aldri vore på Bud og hadde lyst å oppleve Kyststien og naturen rundt Bud, ein nydelig plass!

Rasting ved Kyststien og ute ved havet.

Anna og Randi på Bud.

Vi kjørte om Farstadstranda tilbake til Hjelset, der fikk nuffekvalpane til Hege lufte seg litt og møte havet.

Firerbanden - en herlig gjengsmiley

Anna på tur smiley

Ungane fann litt av kvart på stranda.

Marthe.

Gode gamle Mira.

Mira nyter å ha møtt våre ute ved havet.

No har Hilmar laga sin berømte gode pizza som eg har masa om sida eg kom inn døra her... så då får eg avslutte denne bloggen før dei andre eter opp pizzaen.

Ha ei fortsatt fin påske!

Linn smiley

• Comments(0)//blog.melkebart.com/#post85

Bernertreff

TurarPosted by Linn Sun, February 21, 2010 19:50:58

Då er det alt gått tre veker sidan sist vi hadde bernertreff. I dag møttast vi på Valset i Bondalen hos Jan Rune og Gudrun. Der hadde vi det heilt supert! Jan Rune hadde moka gamlevegen og den hadde vi heilt for oss sjølvesmiley Jan Rune hadde også laga akebakke til ungane, kjempegreier! I tillegg hadde Jan Rune og Gudrun laga til flott grillplass med sitteplasser, og etter dei tilbakemeldingane eg har fått i dag så tyder det på at vi kjem tilbake dit på treff ja!

Fellesbildet.. ikkje det beste, men etter dette bildet så ville ikkje kameraet meir, det var kaldt og batteriet vart fort flatt... manglar Akira m. fam, dei måtte heim før fellesbildet vart tatt. Flott oppmøte i dag også, 11 bernera, 1 golden og 1 puddel!

Vegen Jan Rune hadde moka var flott å bruke både til skigåing, turgåing og bruke akebrett.

Maria og Randi var spreke og gjekk på ski.

Mira som einaste blonde på treffet...

Tusen takk Lisa for mange flotte bilder!

Neste treff er 21. mars, då på Hovdevatnet i Hovdebygda kl 1300. Vi må då sette opp kvar vi skal gå tur dei neste gongane.

Her er fortsatt mykje snø hos oss, og laurdag var Randi på leikehytta og moka av taket, flinke jentasmiley

Onsdag var eg ein nydelig tur med Bella, Luna og Zuki. Ein kjekk gjengsmiley

Haha, Arnfinn og Mira har hatt det morsomt her ein dag..mira med Afrosveis!

Ha ei fin veke folkens!

• Comments(0)//blog.melkebart.com/#post84

Bernertreff

TurarPosted by Linn Sun, January 31, 2010 16:11:10

Vi har vorte så mange bernerar i området her at vi bestemte oss for å møtes og ha treff.

I dag var første treffet og det var kjekt å sjå at så mange kom sjølv om rykta seier at gradestokken viste - 17 kuldegrader der vi holdt til....
Det kom folk frå Ørsta, Volda, Ulstein, Leikong, Oppstryn og Ålfoten! Kjempe bra!

Vi laga bål, grilla pølser og kosa oss. Vart litt kaldt for dei minste etter kvart, så etter eit par timar avslutta vi treffet. Vi har sett ny dato for neste treff og det er søndag 28. februar. Vi møtast då hos Jan Rune i Bondalen og går tur der. Håper like mange møtes då! Eg har forresten bestillt sol då også smiley

Litt bilder frå treffet:

Gjengen samlasmiley: Frå venstre Frå ulsteinvik med Lea, Lisa med Bella, Jan Rune med Odin og Aslak, Turid med Bea, Linn med Mira, Zuki og Bella, Linda med Enya, Eli med Baccus og Monica med Buster.

Datoar for treff våren 2010 vert lagt ut på NBSK sunnmøre sine sider straks.

• Comments(1)//blog.melkebart.com/#post83

Fjellsetra

TurarPosted by Linn Sat, April 11, 2009 22:42:38

I dag tok vi oss ein tur til Fjellsetra i Sykkylven der Lidvor og Svein (tanta og onkelen til Arnfinn) har hytte. Der var også Monica (søskenbarn til Arnfinn) med si familie. Vi var tilsaman 6 vaksne, 5 barn og 3 hundar. Vi storkosa oss på fjellet med god grillmat, kake, snop og ikkje minst leiting etter påskeegg og dermed meir snop.. Ungane fekk også tid til litt skigåing.

Her er Anna og Anna Marie to kjekke tremenningar saman med Bella. I bakgrunnen er det bålbrenning og snart middagsmiley
(Anna er Monica si jente, Anna Marie er vår si..)

Gutta i røykensmiley. Arnfinn og onkel Svein var grillmesterar. Nydeleg god matsmiley.

Her er spiser vi maten på terassa i nydelig solskin, herlig!

Monica saman med Zuki og Bella, tre kjekke jenter smiley.

Petter og Mira fann etter kvart saman, og Mira følgde tolmodig etter Petter, gode, gamle Mirasmiley.

Mira, Maria, Randi og Zuki. Hundane fikk mykje oppmerksomheit frå ungane. Maria elsker hunder og er ein flink hundepassar!

He he.. Anna Marie fikk låne telefonen min for å ta litt bilder, også har ho tatt dette herlige bildet av seg sjølv, hehe.

Anna Marie tok også bilder av meg og Lidvor ved hytteveggen.

Zuki foran og Bella bak.

Herlige Zuki-jenta mismiley.

Jentegjengen samla: Anna Marie, Bella, Mira, Anna, Maria, Randi og Zuki.

Anna Marie og Randi på ferja vi må ta for å komme oss til Fjellsetra. Her ser vi inn i Hjørundfjorden.

Vi avslutta kvelden med heimelaga pizza hos våre gode venner Inger-Lise og Børulf m. fam.
Tusen takk alle saman for ein utrulig koselig dagsmiley.

Linn smiley

• Comments(0)//blog.melkebart.com/#post62

Helgakos

TurarPosted by Arnfinn Mon, February 09, 2009 14:10:13

Randi og eg er heime aleine no når Anna og Linn er på tur. Laurdag var vi på isen på Hovdevatnet og der var det så fint at eg måtte legge ut bilder her.

-Arnfinn

• Comments(0)//blog.melkebart.com/#post56

Frå iskaldt til vårfornemmelse

TurarPosted by Linn Sun, January 18, 2009 17:17:22

Skikkelig herlig vær denne helga har ført til flotte turer i skog og mark. Det minner nesten om vår ute, med fleire + grader og grøne marker. Laurdagen var Randi og eg på Digernesnakken og gjekk vidare til Geitenakken. Deilig å gå i skogen uten å måtte kjempe seg fram i snøen.

Eit bilde av Randi og hundane på Digernesnakken med Ørsta i bakgrunnen:

Søndag var vi ein tur på hytta vår (dvs mamma og pappa si)smiley Det tek berre 15 min å køyre dit og det er veldig kjekt å ha hytta så nært, for då blir den brukt mykje. Hytta ligg fritt, fredelig og fint til med nydelig utsikt over fjorden og Årsetøya. Der er så fint å gå tur og hundane stortrivst der. Somme plassar er det ganske smal rås, bratt og langt ned til sjøen, så der må vimseZuki i bånd. Dei eldre hundane er så fornuftige og held seg i råsa, men Zuki har ikkje vet til det så ho må i bånd på dei bratte partia. Eg har ikkje nervar til å sjå at ho leikar geit vertfall.
Nokre bilder frå turen:

Dei to herlige jentene mine smileyGodbitsøk. Altid når eg er på tur stoppar eg og kastar utover godbitar som dei søker etter i marka. Dei leiter ivrig til alle bitane er funne. Lang lang rekke...

Ein liten rast på verandaen til hytta.

• Comments(0)//blog.melkebart.com/#post53

Kongsvinger

TurarPosted by Linn Mon, October 06, 2008 23:21:37

Fredag morgen reiste eg, Akila, Zuki, Kirsti, Dexter (Dverg Schnauzer), Renate og Heike (Eurasier) til austlandet. Målet var NKK Kongsvinger og vi skulle overnatte hos Siri, søstra mi, som bur på Nordkisa ved Gardermoen. Det var ein koselig tur med godt selskap, og dei 9 timane i bil merkast nesten ikkje når 3 damer sitt og skravler heile vegen smiley

Søndag stillte eg Akila i åpen klasse og vi fikk rødsløyfa og vi var fornøgd med det. Om berre 1 månad vert Akila 8 år og stiller då i veteranklassa. Eg fikk fleire kommentarer på at ho virkelig held seg godt for alderen, så tenker ho skal få vise seg litt fram i veteranklassa i tida framoversmiley

Turen heim gjekk fint og på Strynefjellet møtte vi ein vegg av snø.. Ikkje lett å sjå vegen då det snøva så tett, så då var vi veldig glade for at Arnfinn hadde lagt om til vinterdekk fredagsmorgen før avreise. smiley

I dag har eg tatt meg fri frå jobb då både barnehagen er stengt og haustferien har starta. Her er ikkje det finaste veiret, men det er berre å kle på seg og komme seg ut på tur! Eg og jentene rusla oss ein fin tur i skogen med hundane og kosa oss med kakao då vi kom heimsmiley

Eg har desverre ikkje bilder frå helga, men tok eit bilde i skogen i dag:

Blog Image

Eg har også fått bilder av 5-åringen Adidas og av Florøjenta Chevy. Takker for flotte bilder og tilbakemeldinger, koselig!

• Comments(0)//blog.melkebart.com/#post46

Siste feriedagen

TurarPosted by Linn Sun, August 10, 2008 14:53:40

Siste dagane av ferien har eg brukt til maling og turgåing. Eg har hatt fine turar i nærområde her i Volda som Melshornet, Steinhusa og i dag gjekk eg og Randi frå Ørsta til Volda. Arnfinn og Anna satt oss av i Ørsta ved skogkanten i Rystefeltet så gjekk vi opp til Osdalsetra og vidare til Dinglavatnet. Turen tok 2 timar og var enkel og fin å gå, så denne turen går vi nok fleire gongar.

Blog Image
Randi ved Dinglavatnet saman med Akila og Bella.

• Comments(0)//blog.melkebart.com/#post40

Melshornet

TurarPosted by Linn Tue, August 05, 2008 21:27:46

Turen i dag gjekk til Melshornet i deilig turveir, overskya og litt yr innimellom. Med på turen var Arnfinn, Linn, Randi, Ingrid, Akila, Bella og Kero. For Zuki og gamle Mira er denne turen for lang, så dei fikk vere igjen heime.

Litt bilder frå turen:

Blog ImageDrikkepause på veg opp. Blog ImageAkila og Bella. Blog Image

Bella, Linn, Akila, Randi, Ingrid og Kero på toppen av Melshornet. Vi kan sjå Ørsta i bakgrunnen.

• Comments(0)//blog.melkebart.com/#post39

Sæbønestua

TurarPosted by Linn Wed, July 30, 2008 23:39:27

Turen i dag gjekk til Sæbønestua. Det var ein flott, men bratt tur! Vi brukte omlag 3 timar på oppturen, og det var absolutt verdt det! Må seie at eg er svært imponert over Anna og Randi som var veldig flinke på turen! Vi hadde 2 rastepauser på veg opp, for fylling av drivstoff.smiley Vel på toppen var det egentlig berre å snu nedigjen, for då vi endeleg kom dit så starta det og tore og lyne litt sør for oss og vi hadde ikkje særlig lyst til å vere der dersom det drog i vår retning..
Med på turen var berre Akila og Bella. Mira og Zuki passa heimensmiley Tusen takk til Turid og Bea som lufta Zuki og Mira mens vi var på tursmiley
Under turen måtte vi også sjå etter flått som det var mange av dersmiley Hundane har flåtthalsbånd som funker fint, men vi på to bein har ikkje sånt. Verst var det med Randi for vi plukka vel av ho 20-25 stk til slutt..

Etter turen var det middag hos bestefaren til Arnfinn på Sæbø. Utruleg godt med skikkelig mat etter ein lang fjelltur.

Litt bilder tok vi på denne turen også, ikkje alle er av like god kvalitet då nokre er tatt med mobilkamera..

Blog ImageBlog ImageBlog ImageBlog ImageBlog ImageBlog ImageBlog ImageBlog ImageTurgjengen på Sæbønestua: Linn med Bella og Akila, Arnfinn, Anna, Ann-Marit og Randi.Blog ImageBlog Image

• Comments(0)//blog.melkebart.com/#post37

Årets første tur til Helgehornet

TurarPosted by Linn Sun, June 15, 2008 21:32:40

Og det var på tide.. Vêret i dag er så nydelig at dagen måtte brukast til fjelltur. Saman med Børulf, Lea og Johan gikk turen til Helgehornet. Berre Akila og Bella fikk vere med på denne turen, då den er alt for lang for Zuki. Mira har ein dårlig bakfot, så ho fekk vere heime og halde Zuki med selskapsmiley
Ungane sprang som nokre fjellgeiter både opp og ned fulle av energi. På toppen vart det rasting med skiver, sjokolade og fersk ananas! Deilig å sitte på toppen å sjå ut over fjord og fjell.smiley

Blog ImageRandi og Anna på veg til toppensmileyBlog ImageAnna, Lea og Randi tek seg ein velfortjent rast!Blog ImageBella og Akila med Ørsta i bakgrunnen.Blog ImageAnna på veg ned igjen.

Etter middagen måtte vi ei lita runde med Zuki. Randi tok sykkelen medan eg og Anna gjekk. Nokre bilder vart tatt av den turen også smiley

Blog ImageBlog ImageBlog Image

No er kvelden komen og ungane er i seng, hundane har tatt kveld, og eg kjenner at det skal verte godt å slappe av i sofaen til senga kaller..

• Comments(0)//blog.melkebart.com/#post32

VÅTT!

TurarPosted by Linn Thu, June 12, 2008 22:03:12

Off kor vått det er ute nosmiley Kan ikkje akkurat sei at det fristar å gå tur, men, men.
Denne veka har vi fått med oss tirsdagstrening og agilitytrening. Zuki lærer utrulig fort, og det er kjempegøy å trene med ho. På agilitybana får ho prøve det meste, bortsett frå hopp. Ho syns det var så gøy å gå tunnel at ho sprang den mange gongar sjølv, rundt og rundtsmiley Mønet var heller ikkje noke farlig og ho tar utfordringane på strak armsmiley
Elles så er det lite nytt. Zuki er framleis med meg på jobb, noko eg syns fungerar veldig bra. På jobben har ho også selskap av Rapp, som er ein Lundehund, og Zuki har allereide vokse over han...

Litt bilder frå dagens tur:

Blog ImageBlog ImageZuki på sin første tur til Digernesnakken. På bildet over ser ein Ørsta i bagrunnen. Turen til Digernesnakken er perfekt for små bernerlabbar. Turen er ikkje lang og underlaget er godt å gå på. Blog ImageBlog ImageAkila og Bella fikk eigen tur i dag. Vi gjekk også til Digernesnakken, men forstatte enda lenger. Greit å dele hundane når ein har ein liten kvalp å ta hensyn til smileyBlog ImageEtter turen måtte det fønast!! Hundane var ikkje berre klissvåte, men også gjørmete.. Kva gjorde eg før utan blåsaren?? Akila poserer under, ei herlig jente på 7,5 år! Men fortsatt like frisk og sprek!smileyBlog Image-Linnsmiley

• Comments(0)//blog.melkebart.com/#post31

17. mai!

TurarPosted by Linn Sat, May 17, 2008 22:35:08

Gratulerer med dagen!
I Volda har vi som de ser hatt eit utrulig fint vêr i dag. Vi vakna til sol og blå himmel, dagen var redda! Først gikk vi i barnetoget. Etter ei lita pause med litt mat og is, så var vi klar for folketoget. Der gikk vi heile gjengen under Ørsta og Volda Hundeklubb. Det var godt oppmøte med omtrent 20 hunder, supert folkens! Akila var trekkhund og drog Anna og Zuki heile vegen. Akila elsker å jobbe, så ho er fast innslag i toget med vognsmiley Zuki tok det heile med ro, og det var rett før ho sovna i fanget til Anna.

Blog ImageAnna og Zuki i vogna, Randi har kontroll på Akilasmiley
Anna og Zuki var reine magneten i toget i dag, mange tok bilder og kommenterte den fine kvalpen og den vesle jenta i vognasmiley

Blog ImageLitt bilder måtte vi ta i dag av oss som bar bunad. Linn og mora har Vigrabunad, Randi har Sunnmørsbunad, Anna har festdrakt. Zuki ville også vere med på bildesmiley

Blog ImageØrsta og Volda Hundeklubb, samla til bildetaking etter toget.

Blog ImageZuki og Randi er trøtte etter ein lang dag med mykje inntrykk.

I pinsa var vi på tur til Frya og NBSK sin store rasespesial. Vi stilte ingen av hundane våra, men måtte ha med spesialen når den vart lagt til Frya. Frya var ein utruleg fin plass å ha utstilling på, kort avstand til ringen frå campingvogna, fin skygge for dei som ville ha det, og skygge i mesteparten av ringen! Vi stortrivst på Frya og håper inderlig at det blir fleire spesialer på Fryasmiley
Gratulerer så mykje til Rebekka og Terje som fikk det siste og store Certet på Trulte! Så herlig! Gratulerer også til Elin og Torill med ny Lee Armand Champion!smiley

No har også kvalpane reist til sine nye heimar. Vi er veldig fornøgde med dei nye kvalpekjøparane og får oppdateringer om at alt går bra, og det gleder oss veldig å høre! På veg heim frå Frya var vi innom Darwin (Melkebarts Draupner) og familien hans som bur på stryn. Darwin fikk møte igjen to av søstrene sine, dei leika og kosa seg!

Blog Image

Vennegjengen på Frya: Marius, Randi, Anna og Marthe! Kjekke ungar med godt humørsmiley Frya var utrulig barnevennleg, fritt og fint, og syklane vart mykje brukt! Ungane kunne gå til og frå utstillingsringen som dei ville, og det letta veldig mykje for oss foreldre som vil følge med på kva som skjer i ringen.